تبلیغات
آموزش تخصصی یوگای پرانا - ویره بدرآسانا دو - Virabhadrasana (شكل10)
 
آموزش تخصصی یوگای پرانا
درباره وبسایت


با سلام خدمت کلیه دوستان
این وبگاه با هدف آموزش و اطلاع رسانی در ضمینه یوگا طراحی گردیده است ، و در حال حاظر مطالب وبگاه بسیار اندک است اما امید است با کمک ومساعدت همه دوستداران یوگا این وبگاه به یک مجله اینترنتی صد در صد علمی و مفید تبدیل گردد . در این وبگاه شما هیچ گونه مطلب کپی از سایت های فارسی زبان نخواهید دید و سعی شده از ترجمه منابع انگلیسی استفاده گردد . در صورت تمایل به ترجمه متن و ارسال متون و مقالات مفید و مرتبط می توانید از قسمت تماس با ما یا از طریق شماره تماس 09178021303 با ما در تماس باشید .
instagram:prana.yoga
عضویت در گروه تلگرام
09178021303محمد مسعودیان

مدیر وبسایت : پرانا یوگا
نویسندگان
برچسبها
چهارشنبه 29 مهر 1394 :: نویسنده : پرانا یوگا

- ویربدرآسانا  (دو ) یك* (شكل 10)

تکنیک

1. در تادآسانا بایستید (شكل1)

2. نفس عمیقی بكشید و پاها را با یك پرش 4 الی  فوت به طرفین باز كنید. بازوها را در امتداد شانه‌ها از پهلو بالا ببرید و كف دست‌های خود را رو به پایین نگه دارید. (شكل2)

3. پای راست را 90 درجه و پای چپ را اندكی به سمت راست بچرخانید. پای چپ را صاف نگه دارید و از زانو آن را سفت كنید. ماهیچه‌های پشت زانوی پای چپ را بكشید.

4.است را خم كنید تا ران راست به موازات زمین و ساق پا عمود بر زمین قرار گیرند. در این حال بین ران و ماهیچه ساق پای راست زاویه قائمه تشكیل می‌شود و زانوی خمیده در امتداد پاشنه پا قرار می‌گیرد. (شكل10)

5. دست‌های خود را به دو سو باز كنید چنانكه گویی دو نفر دست‌های شما را از دو سمت مخالف به طرف خود می‌كشند.

6. صورت خود را به سمت راست بچرخانید و به سمت راست خود نگاه كنید. ماهیچه‌های پشت پای چپ را كاملا بكشید، پشت پاها، پشت بدن و سرین‌ها را در یك جهت نگه دارید.

7. بیست ثانیه الی نیم دقیقه با نفس عمیق در این وضعیت بمانید؛ دم را بیرون دهید و به وضعیت 2 بازگردید.

8. پای چپ را 90 درجه و پای راست را اندكی به سمت چپ بچرخانید؛ زانوی چپ را خم كنید و وضعیت‌های 3 تا 6 را در سمت چپ تكرار كنید.

9. دم را فرو برید و به وضعیت 2 بازگردید، دم را بیرون دهید و با یك پرش به تادآسنه برگردید. (شكل1)

تاثیرات

ماهیچه‌های پا با انجام دادن این آسنه خوش حالت و نیرومند می‌شوند؛ سفتی ماهیچه‌های ساق پا و ران از بین می‌روند؛ ماهیچه‌های پا و پشت انعطاف‌پذیر می‌شوند و همچنین اندام‌های شكمی تقویت می‌شوند.

چیرگی بر وضعیت‌های ایستاده، یوگا آموز را آماده می‌كند تا وضعیت‌های پیشرفته خم شدن رو به جلو را به راحتی انجام دهد.





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 08:04 ب.ظ
It's remarkable to visit this website and reading the views of all colleagues about this article, while I am also eager of getting experience.
دوشنبه 27 شهریور 1396 05:21 ق.ظ
Hi there Dear, are you actually visiting this web
site on a regular basis, if so afterward you will
without doubt take good knowledge.
سه شنبه 17 مرداد 1396 07:52 ق.ظ
I'm not sure where you are getting your information, however great topic.
I needs to spend a while finding out more or understanding more.
Thank you for fantastic info I used to be searching
for this information for my mission.
یکشنبه 15 مرداد 1396 07:44 ب.ظ
Every weekend i used to visit this web page, as i wish for enjoyment, for the reason that this this web
site conations truly nice funny data too.
شنبه 14 مرداد 1396 03:07 ب.ظ
Wonderful beat ! I wish to apprentice even as you amend your site, how can i subscribe
for a blog website? The account aided me a appropriate deal.
I were a little bit acquainted of this your broadcast
provided shiny transparent idea
چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 06:42 ب.ظ
Article writing is also a fun, if you be acquainted with after that you can write or
else it is difficult to write.
جمعه 25 فروردین 1396 04:32 ق.ظ
Hey There. I found your blog using msn. This is an extremely well written article.
I will be sure to bookmark it and return to read
more of your useful info. Thanks for the post. I'll definitely comeback.
جمعه 25 فروردین 1396 03:56 ق.ظ
It's remarkable in support of me to have a website, which is beneficial
in favor of my know-how. thanks admin
سه شنبه 5 آبان 1394 11:46 ب.ظ
تشکر
سه شنبه 5 آبان 1394 10:50 ب.ظ
اموزش در منزل
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


موضوعات
آمار وبسایت
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

با عضویت در کانال تلگرام ما همیشه بروز باشید :)
برای ورود به کانال کلیک کنید / دانلود تلگرام نسخه ویندوز